četvrtak, 8. lipnja 2017.

JEZIVA OPASNOST: Nakon što im je umrla kćer, ovaj otac upozorava na opasnost koja prijeti u svačijoj kući!




loading...


Možda smo svjesni kakve opasnosti čuče u našim domovima, ali opreza nikada dosta.

S takvom pričom je izašao tata koji ne može preboljeti smrt svoje dvogodišnje kćeri Francesce.

Njihova je kćer progutala malu bateriju, no nije se njome počela gušiti, pa nije odmah shvatio šta se događa. Ali dok je sjedio pored nje, baterija je s prvim kontaktom sa slinom počela korodirati te je malena umrla u mukama nakon što joj je tekućina iz baterije spalila unutrašnje organe, od čega je umrla.

“Užasno mi je teško. Ne mogu vam opisati kolika me krivnja izjeda jer sam bio s njom, a nisam primijetio. Zato želim upozoriti da pazite gdje ostavljate predmete u kojima se nalaze te baterije. Možda … da sam znao. Možda ne bi bilo kasno”, ispričao je gušeći se u suzama ožalošćeni otac George Decebal Asan.

“Moja je Francesca je progutala rezervnu bateriju koja se nalazila u pakovanju 3D naočala. A takvih je predmeta jako puno – nalaze se u ključevima, toplomjerima, u muzičkim čestitkama, vrebaju iz svakog ugla, Gušenje bi svaki roditelj primijetio na vrijeme, a ovako – niste ni svjesni da se odvija nešto strašno što na kraju rezultuje smrću.” kaže ovaj otac.

I zato, ako ikada posumnjate na ovako nešto, odmah se zaputite doktoru.


loading...

Nema komentara:

Objavi komentar