srijeda, 30. kolovoza 2017.

Gledala slike iz djetinjstva: ”Kada sam pogledala OVU, jedan STRAŠAN DETALJ me rasplakao!”




Anastasija Perets (23) razgledala stare porodične slike i naišla na detalj koji je svima promakao.



U prvom planu je ona kao četvorogodišnja djevojčica, u igri sa papagajem. Ali, iza nje se krije nešto.
– Prvo sam pomislila da je u pitanju ogledalo, ali sam shvatila da se radi o djevojčici iza vrata, počela sam da vrištim – kaže Anastasija.
Iza nje se krije pravo iznenađenje
Ona je, pitala i roditelje da li je prepoznaju, a oni tvrde da je nikad nisu vidjeli.



A onda se prisjetila – mnogo prije ove situacije bila je kod vidovnjaka koji joj je rekao da je prati duh djevojčice.
Ovo je slika zbog koje mnogi kažu da su se naježili.
Izvor: novonovo.info

Nema komentara:

Objavi komentar