subota, 29. srpnja 2017.

ISPOVEST: Bilo je pre par meseci. Otišao sam u obližnju prodavnicu da kupim nešto. Kada sam ušao, video sam jednu damu, male grudi, malo du*e, mršava…

ISPOVEST: Bilo je pre par meseci. Otišao sam u obližnju prodavnicu da kupim nešto. Kada sam ušao, video sam jednu damu, male grudi, malo du*e, mršava…





Bilo je pre par meseci. Otišao sam u obližnju prodavnicu da kupim nešto. Kada sam ušao, video sam jednu damu, male grudi, malo du*e, mršava, ali je prelepa. Imala je oko 45 godina. Priznajem digo mi se. Srećnom, nije primetila. Posle toga sam dolazio tu par puta dnevno, samo da bih nju video. Jednog dana odem do prodavnice i vidim nju kako se savila, nešto radi. Ja se napalio i prišao, uhvatio je za dupe i počeo da joj mesim s**e. Dobio sam šamarčinu kakvu u životu nisam dobio, ima tešku ruku ko da je bokser. To me nije sprečilo, pa sam je poljubio. Ona me je ljutito pitala, “Da li si ti normalan?”, ja reko da nisam i nastavi. Ona je rekla da sačekam ispred jedno 15 minuta. Ja čekao i dočekao, došlo je 10 sati, ona je zatvorila radnju i zaklučala. Mi sami unutra. Ona je jednom rukom uhvatila mene za ku*c, a drugim me je zagrlila dok smo se ljubili. Zatim je kleknula i otkopčala pantalone. Lizala ga je tako sočno, ne mogu da opišem



Zatim je počela pušiti. Posle nekog vremena, navalila se na kasu i počeo sam j**ati. Stenjala je baš jako, prijalo joj je, svršio sam joj nekoliko puta. Zatim posle jedno sat i po vremena je**nja priveli smo kraju naše zadovoljstvo. Dr*ala mi je nežno i polako. Svr*o sam joj po celoj faci. Dala mi je broj telefona i rekla da joj puštam poruke, a da je ne zovem zbog muža. Rekla je da će me ona pozvati kada bude mogla. Eto meni sutra ujutru stiže poruka, pred otvaranje da dođem da ponovimo. Ja sav srećan došao u 5 ujutru, nisam ni spavao, a otvaranje je u 6. Ponovili smo. Nastavili smo da se viđamo u prodavnici, poslednji put baš pre dva dana. Uvek su me privlačile te matorke, al eto izgleda da ih i ja privlači 😀

Nema komentara:

Objavi komentar