subota, 29. srpnja 2017.

ISPOVEST: Ravna sam kao daska i imam toliko kompleksa zbog toga da sam odlucila da necu imati decka sve dok ne zaradim dovoljno novca da ugradim neke silikone…

ISPOVEST: Ravna sam kao daska i imam toliko kompleksa zbog toga da sam odlucila da necu imati decka sve dok ne zaradim dovoljno novca da ugradim neke silikone…





Ravna sam kao daska i imam toliko kompleksa zbog toga da sam odlucila da necu imati decka sve dok ne zaradim dovoljno novca da ugradim neke silikone pristojne velicine (znaci male, neprimetne). Zaposlila sam se u drugom gradu u jednom nocnom baru kao igracica i posle smene pruzam se*s direktorima koji plaćaju veliku svotu novca da ih zadovoljim do kraja. Inače sam emotivna, lakomislena i plasim se da cu se zaljubiti u nekog ko ce me na kraju ostaviti jer nemam grudi, zato sam odlucila da ugradim silikone. Vec mi se desavalo. Razumem potpuno, ni ja ne bih volela da imam devojku koja nema ono sto je cini zenstvenom.




Nema komentara:

Objavi komentar