subota, 29. srpnja 2017.

ISPOVEST: Resila sam da moj 16-ti obelezim i proslavim u krugu pe*isa…

ISPOVEST: Resila sam da moj 16-ti obelezim i proslavim u krugu pe*isa…






Hm…kako ovo ide… Nemojte mi zameriti ali jos nikad nisam pisala ovakve price… Zapravo ovo sto cu vam pisati nije prica,vec stvaran dogadjaj.
Bio je moj 16-ti rodjendan. Secam se kao da je juce bilo. Trebala sam sa 6 svojih drugarica da izadjem u jednu popularnu diskoteku o kojoj sam mogla samo da mastam… Moji su roditelji dosta strogi pa mi nisu bas sve dozvoljavali a posebno izlazak do 5 ujutru. Ali posto mi je bio rodjus-dopustili su. Doterala sam se. Je*ozovniju sebe nikad u zivotu nisam videla.
Do tad sam bila streberka sa naocarima i dugom smedjom i masnom kosom. Uvek u nekim sirokim majicama i jadnim farmerkama. Ali to vece… Djavo me odneo pa sam obukla minic,kraci nisam mogla. Moje butine su se lepo presijavale… Svoju dugu kosu sam ofarbala u plavo i odsekla je*ozovne siske… Skinula sam pepeljare i stavila sociva. Nedelju dana pre rodjusa sam isla u solarijum i po 15 min se kvarcala svaki dan. Izgledala sam wow. Resila sam da moj 16-ti obelezim i proslavim kao riba i po. U diskoteci je bilo mnogo mojih drugova i svi su zinuli kada su me videli. Nisu mogli da veruju,99% njih me nije ni prepoznalo. Savijala sam se igrajuci uz tehno muziku sto sam vise mogla. Kad god bih se sagnula pola diskoteke je videlo moju okruglu i cvrstu g**u. Skontala sam da me jedan decko non-stop gleda (vise od ostalih). Pio je tekilu i s vremena na vreme mi je namignuo. Odlucila sam da ce biti moj. Dosla sam do njega i pocela sam da igram i da mu se nabijam na tvrd ***ac. MMM skroz mu se di*ao,a ja sam uzivala. Posto jos ni sa jednim nisam spavala,resila sam da idem do kraja. Izasli smo napolje i seli u njegova kola. Rekao je da se zove Martin. Oduvek mi se svidjalo to ime… Stali smo kraj nekog igralista. Okrenuo se i poljubio me. Jezik mi je zabio skroz do grkljana a ja sam vec osetila kako vla*im. Seli smo na zadnje sediste. Rukama je klizio preko mojih butina pa sve preko gacica trljao mi kl**oris. Zatim je moju ruku spustio na svoj tvrd k**ac.




Drkala sam mu sa zadovoljstvom. Skinuo mi je ga*ice i rekao da rasirim noge. Njegova glava se nasla na mojoj mokroj pi*ki. L**nuo je par puta a zatim zabio jezik u nju. Lizao je socno a mene su neki grcevi hvatali. Zatim je ustao i naredio da mu p**im. Taj veliki ku*ac sam stavila u usta i pu**la mu vise od pola sata. Nisam mogla da se odvojim od njega i njegove velicine. S***io mi je u usta ali nisam mogla sve da popijem,bilo je previse. Njegov ku*ac bio je jos u punoj snazi. Legao je i grubo usao u mene. Bolelo je,vristala sam. Vremenom je taj bol prelazio u uzivanje. Bilo je extra kao u snu. Svr**o je u mene i ja sam izmorena legla na sediste. Zatim je iz dzepa izvadio telefon i nekog pozvao. Cula sam samo reci koje je on govorio:
– Dolazite,sad je nasa. Mala zna…To je sve sto sam cula. Za 5 min su stala jos jedna kola pored nas. Htela sam da se brzo obucem ali me je Martin zaustavio u tome i izbacio moju odecu kroz prozor. Trojica zatim su me izbacila iz kola i naredila mi da im pusim.Opirala sam se tome ali bili su suvise jaki. Pusila sam im i plakala.Nazivali su me raznim imenima:kurvo, droljo… Martin je sedeo na haubi od kola i smejao se. Jednom sam pusila,drugi me jebao u picku a treci je hteo da mi ga zabije u dupe. Vrisnula sam kad je usao. U tom trenutku su naisli panduri i uhapsili su Marina i trojicu njegovih drugova. Odveli su me u stanicu,dali odecu i roditelji su dosli po mene. Sada imam 18 godina i majka sam dvoje dece. Martin mi je napravio blizance. On je jos u zatvoru zbog pedofilije. Zivim sama u stanu,posto su me roditelji izbacili iz kuce kad su culi da sam trudna. Da,tako se zavrsilo moje ludovanje-steta ludovala sam samo jednom ali izgleda vredno!

Nema komentara:

Objavi komentar