subota, 29. srpnja 2017.

ISPOVEST: Pre neki dan sam stopirala kako bih otišla u obližnji grad kod drugarice.Pre neki dan sam stopirala kako bih otišla u obližnji grad kod drugarice….

ISPOVEST: Pre neki dan sam stopirala kako bih otišla u obližnji grad kod drugarice.Pre neki dan sam stopirala kako bih otišla u obližnji grad kod drugarice….





Pre neki dan sam stopirala kako bih otišla u obližnji grad kod drugarice. Žurila sam jer smo trebale da idemo na neku žurku. Povezao me je neki čovek koji živi oko pet kilometara od tog grada uz reči ”Odbaciću te čas, nije problem”. Čovek ima oko 40 godina i bilo mi je jako prijatno s njim. Usput stali smo kod jednog motela na parkingu, otkopcao je pantalone i rekao “pusi” krenula sam da maljakam, lizem, pusim….Kada smo stigli, puno sam mu se zahvalila. Prosto nisam znala kako da mu se odužim jer me je odvezao još pet dodatnih kilometara od svoje kuće. Rekao mi je ”Hvala tebi, podsetila si me na dane moje mladosti. To je dovoljno. Biće od tebe žena.” Ovakvi postupci se retko danas viđaju. Ovo mi vraća nadu da još uvek ima neiskvarenih i istinski dobrih ljudi. Hvala i ovom čoveku na tome. ☺




Nema komentara:

Objavi komentar