subota, 29. srpnja 2017.

ISPOVEST: pre 3 godine vracala sam se sa deckom sa rodjendana nase …

ISPOVEST: pre 3 godine vracala sam se sa deckom sa rodjendana nase …





pre 3 godine vracala sam se sa deckom sa rodjendana nase prijateljice i bila sam jako pijana, ne zna kako sam stojala. kada smo dosli kod njega u stan, imali smo sex. tokom sexa, zaspala sam i u jednom trenutku sam osetila bol. decko je bez mog prostanka imao analni seks samnom. bila sam strasno pijana i nisam mogla da se pomerim. nikad mu nista nisam rekla. ranije, a i sada me cesto moli da imam takav sex, a meni to ne pada napamet! tesim se da je i on tada bio pijan, da nije znao da spavam i da mi je to prijalo. zaprosio me je i samo zbog toga ne znam da li da pristanem, a jako ga volim.



Nema komentara:

Objavi komentar