subota, 29. srpnja 2017.

ISPOVEST: Zvala sam muza koji je otisao jutros na posao da se vrati hitno jer imamo poplavu u kuci. Javio je da krece i da je tu za pola h. Lagala sam ga…

ISPOVEST: Zvala sam muza koji je otisao jutros na posao da se vrati hitno jer imamo poplavu u kuci. Javio je da krece i da je tu za pola h. Lagala sam ga…





Zvala sam muza koji je otisao jutros na posao da se vrati hitno jer imamo poplavu u kuci. Javio je da krece i da je tu za pola h. Lagala sam ga.. Na odmoru sam, i kako smo se vratili sa mora meni je ostalo jos par dana odmora. Sedim kuci sama i probudila sam se neopisivo napaljena. Toliko na*aljena da on nije rekao da krece, otisla bih do njegovog posla da se je*emo. Posto sam ga vec izvukla sa posla, i bice iznerviran sto se stresirao i vozio sa drugog kraja grada moracu da mu spremim nesto specijalno, ne samo obicnu je*acinu. Okupala sam se , namazala kremama ciji miris najvise voli, obukla crni cipkani brus, minijaturne tangice i ci*kane samodrzece carape.Lezim u krevetu tako, u stiklama i cekam ga. Spremila sam i lisice koje imamo odavno i neki kanap sto sam nasla u kuci.. Hocu da ovo bude nesto bolesno. Gorim cela i na svaki zvuk kola u ulici kao da mi prodje jeza kroz kicmu, preko bra*avica pa dole do pi**ice koja utrne svaki put kada misli da dolazi njen je*ac. Pocela sam vec i sama da se mazim, ne mogu da izdrzim. Preko gacica koje su vec natopljene drazim klit*ris koji hoce da pukne.. Ubacila sam jedan prstic, cisto malo da osetim, kao predjelo za glavni obrok kasnije. Znam da ce biti besan, nadam se da ce me prebiti, da ce me lupati po gu** i kazniti sto sam ga nap**jena izvukla sa posla, doci ce znojav i ulepljen sa terena, mozda cak i u radnom odelu. 




Tada cu tek da poludim. Jedva cekam da dodje i dok ovo pisem jedna ruka mi je vec zauzeta nabijanjem prstiju u pi*ku. Pocepace me kada dodje, sto i hocu. Nadam se da ce se posvetiti malo i mojoj gu**i, jer sam trenutno u takvom stanju da mora celu da me razvali dobro da bi pregurala ostatak dana. Zvacu opet kasnije, to znam.. Cekacu ga popodne posle posla opet. Gola. I spremna da me jebe.

Nema komentara:

Objavi komentar