subota, 29. srpnja 2017.

ISPOVEST: Nakon duze veze na daljinu udas se za svog izabranika i rodis mu dijete, a on nije bio u stanju ni da me odbrani kada me napala neuroticna svekrva, vec stao na njenu stranu…

ISPOVEST: Nakon duze veze na daljinu udas se za svog izabranika i rodis mu dijete, a on nije bio u stanju ni da me odbrani kada me napala neuroticna svekrva, vec stao na njenu stranu…





Nakon duze veze na daljinu udas se za svog izabranika i rodis mu dijete, a on nije bio u stanju ni da me odbrani kada me napala neuroticna svekrva, vec stao na njenu stranu. Ona jadna bolesna, a nije gledao sto sam mu ja tek pa rodila dijete. Ja sam kao nju napala, a ona je mene vrijedjala. Bila sam teska prema njemu, al nasamo je trebao rjesavat stvari sa mnom. Od tog dana se izjedam i samo mislim na to. Ostali smo skupa, mada je trebalo dosta da prevazidjemo to. Svekrvu sam otpisala, al kako njega gledati istim ocima. Srusio je moj san o porodici koja se podrzava i voli protiv sveg i svih, ali kad vidim dijete prosto zelim mu porodicu s oba roditelja. E kako nas zivot nekad dovede u corsokak, to je cudo!




Nema komentara:

Objavi komentar