subota, 29. srpnja 2017.

ISPOVEST: Devojka sam i radim u kancelariji kao sekretarica, dobila sam posao tako što sam jahala predsednika…

ISPOVEST: Devojka sam i radim u kancelariji kao sekretarica, dobila sam posao tako što sam jahala predsednika…





Devojka sam i radim u kancelariji kao sekretarica, dobila sam posao tako što sam jahala predsednika mesne kancelarije da bi dobila radno mesto u firmi. cudno je ovo napisati.. ali ja stalno kad nemam sta da radim a i kad imam dosta da radim, i kad sam koncentrisana.. meni je s*x u glavi.., ruka spustena dole, trljam se za vreme radnog odnosa, a kad osetim da se priblizavam vrhuncu svrsim u šolju za kafu. Pritom uvek sam mislila da samo muski pol misli 24 h na s*x.. ali nije tako haha da li od dosade ili sto sam zeljna .. kako kod moram priznati da mi se dopada mastanje dok sedim i “radim”




Nema komentara:

Objavi komentar